Quality Award 2014

BEST WESTERN Hotel Knudsens Gaardmodtager international kvalitetspris for 6. gang


Hos Best Western Hotel Knudsens Gaard er vi utroligt glade og stolte over at kunne afsløre, at vi igen har modtaget ”The Excellence In Customer Care Standards Award 2014”. Prisen uddeles hvert år af Best Western International på baggrund af kundetilfredshedsundersøgelser. Det er med andre ord en anerkendelse til det hotel, som ifølge de besøgende, i særlig grad har udmærket sig ved ekstra god service og imødekommenhed over for deres gæster.
 
Det er nu sjette gang, at vi har fået æren af at blive tildelt denne fornemme pris, som cementerer vores ry som yderst kvalitetsbevidste og vidner om, at vi hos Best Westen Hotel Knudsens Gaard altid er parate til at arbejde lidt hårdere for at gøre alle vores gæster glade og tilfredse.
 
Country Manager Peter Laigaard Jensen udtaler: ”I Best Western er vi stolte af denne pris, og Best Western Hotel Knudsens Gaard har gjort sig fuldt fortjent til den gennem de seneste års intense og kontinuerlige arbejde med at højne kvalitetsstandarden. Denne indsats, set i sammenhæng med Best Westerns ”Customer care program”, som skaber ensartethed for hotellets gæster, sikrer hotellets høje kvalitet og konkurrenceevne. Æren for denne pris går helt og holdent til Best Western Hotel Knudsens Gaards chef Martin Nygaard og hans dygtige medarbejdere.”